05 januari, 2018

Grote plannen voor Slaakhuys


Even een loopje door de buurt.
De restanten van oudejaarsavond tref je overal aan. 


Ik loop over Slaak, langs de mijn rijschool.

>>>Op 1 maart 1973, de dag na mijn verjaardag, had ik mijn eerste rijles in een Opel Kadett. Mijn ouders dachten dat dat wel handig was omdat mijn moeder een Kadettje had.
Ik had het gevoel dat de hele Oranjelaan me achter de gordijnen stond te bespieden.<<<


Ik ben benieuwd hoe het met de verbouwing van het monumentale SLAAKHUYS gaat.

Wij kijken reikhalzend uit naar Lidl.
De opening stond gepland voor eind 2017, maar dat was blijkbaar te hoopgevend.


De verbouw lijkt niet echt voortvarend te verlopen. Vandaag werd er helemaal niet gewerkt.

Dat er een luxe hotel komt begrijp ik echt niet.
Dit is geen buurt voor een luxe, boutique hotel. Zie eens wat er aan de overkant staat: niet bepaald een monumentaal gebouw. 


Geen opmerkingen: