16 november, 2018

CME finals



Vorig jaar waren we voor het eerst getuige van dit belangrijkste damestoernooi in de VS (wereldwjd volgens mijn echtgenoot).
Het is de finale van een lang golfseizoen.

Hoofdprijs: $1.000.000,-

Emma Talley was dit jaar rooky.

Vorig jaar moedigde ze de flight aan waarin haar vriendje caddiede.

"I really hope to play here next year," zei ze me toen.

En zie.........(filmpje)





Wij hebben dit jaar online het volledige pakket (hospitality en tribune) geboekt.



Vier dagen geweldig golf kijken vanuit een comfortabele stoel in de zon, inclusief ongelimiteerd hapjes en (alcoholische) drankjes, voor €120,- p.p.




Vooral manlief doet zich tegoed aan al dat "lekkers."
Mij niet gezien.




Nou ja, een ijsje sla ik niet over.
Er wordt wat afgeknuffeld op de 18e.


Op de terugweg kwamen we dit juweeltje tegen.
Die mag in Rotterdam de stad niet in, maar aan dat soort regels denken ze hier nog lang niet na.

En soms kan ik daar wel begrip voor opbrengen. 
*****

Geen opmerkingen: