02 november, 2018

De wandeling met Fred op de Pier werd wreed verstoord



We liepen zo gezellig samen over de Naples Pier.
Ik vond hem een typische Fred.

Hij wilde even rusten en genieten van het uitzicht.
Dat deed hij op een verkeerd punt.

Ineens stond er een enorme bierbuik naast ons die hem wegjoeg en mij het commando "put your camera away mam" gaf.
Een Trumpiaans type, als u begrijpt wat ik bedoel.

Vissers haten vogels.

Ik haat de vissers op de Pier.
Levende vissen worden in plastic zakken gestopt alwaar ze een verstikkingsdood wacht.

De discussie mocht niet te lang duren van hem.

"Wij hebben de Pier gebouwd."

Ik probeerde: 'Maar de natuur is van mens en dier. Er staat hier nergens verboden voor vogels.'

"Ze zitten achter onze vis aan en vallen ons lastig."

'Viel dit dier een visser lastig?'

Mijn laatste kreet (hij liep van me weg) was: "you are killing the environment."

En dan te bedenken dat ik helemaal niet zo'n Greenpeace-type ben.

Make America great again, but destroy the anything else.
******

Geen opmerkingen: