10 februari, 2023

Wat is dit toch een lekkere stad!


"Zullen we zondag kaasfonduen?"
Zo'n vraag (van schoondochter) beantwoord ik graag positief.

Dus de goede schoenen aan. Met dit heerlijke winterweer, waar de voorjaarszon doorheen probeert te breken, is een wandeling van drie kilometer heen en drie kilometer terug geen straf.

Toevallig voerde mijn pad langs dit, voor mij nieuwe, etablissement op 't Haringvliet.
Het ziet er aantrekkelijk uit. De moeite van het proberen waard.


Bij de Oude Haven is de horeca er klaar voor.


Ik was lange tijd niet op de Oude Binnenweg geweest. Het blijft een van de meest authentieke straten in Rotterdam. De horeca overheerst het straatbeeld, maar ik houd van de gezellige reuring. 


↓Doel bereikt. 


Niet goedkoop, maar wel de beste kaaswinkel van Rotterdam.
Het bleef dan ook niet alleen bij de drie Zwitserse kazen voor de fondue.

Geen opmerkingen: