27 september, 2015

Goedkoop miskoop?

 
Wij hadden gisteren vrienden te eten.
P. was naar Neeltje Jans gereden om vervolgens met de mooiste en heerlijkste mosselen thuis te komen.
Echt fantastisch.
 
Kosten nog moeite gespaard: ik had ook zelf groenten (bleekselderij, bladselderij, winterwortel en prei) gesneden in plaats van uit zo'n pakkie.
 
En.....ik vond dat het nu toch wel tijd werd voor een heuse mosselpan.
 
De webwinkel van Cook&Co bood een grote pan (24 cm) voor maar €9,99 aan.
Nu was ik vrijdag toevallig in Rotterdam, dus om verzendkosten uit te sparen haalde ik de pan op.
 
Ik moet zeggen, de mosselen waren veel sneller klaar dan in een gewone pan.
Smullen met de door mij gefrituurde verse frietjes erbij.
 
Vriendin: "Oh, wat is dit verrukkelijk. Misschien moeten wij ook een frituurpan kopen."
 
Ik waste de pan zelf af.
Meteen kwam er roest uit de handvatten.
 
Heeft verder geen effect op de mosselen maar toch.........
 
E-mailtje naar de klantenservice van Cook&Co kan geen kwaad.


Geen opmerkingen: