07 september, 2015

Zwemmen

 
Maandagochtend:
Papa wil de kerk van Perros-Guirec tekenen en dus strijken we neer op het terras van "le Tabac" tegenover de St. Jacques.
Papa en mama drinken koffie.
 
Er komen heel veel hondjes langs. In dit land houden ze veel van hondjes.
Mama doet boodschappen voor de lunch terwijl papa en ik op een bankje naar die malle Fransen kijken.
 
Daarna gaan we naar mijn strand in Trégastel.
Lekker.
Ik vind dat water leuk, gek en eng tegelijk. Het zand is heerlijk warm, daar rol ik mij graag in droog.
 
 
 
Oei, mama tilt mij op en loopt met me het water in.
Maar ik voel me veilig bij haar. Ze fluistert lieve woordjes in mijn oor.
 
En dan laat ze me los en....................ik zwem.
Ik zwem.
Ik zwem zomaar naar de kant, naar papa.

FILMPJE, het echte werk.

We doen het nog eens en nog eens.
Leuk!

 
Dan gaan we naar het leuke jachthaventje van Ploumanac'h.
Daar zwemmen grote vissen.
Het water is zo helder dat je ze kunt zien.
 
 
En tot besluit eten we een ijsje.
Het was weer een echt heerlijke hondendag.
****

Geen opmerkingen: