23 oktober, 2015

Het was een zware bevalling

 
Woensdag at ik met vriendin M. bij Stobbe in Rotterdam.
M. brengt mij altijd op de hoogte van handige Apps.
 
Zo maakte ik dankzij haar twee jaar geleden kennis met Viber en WhatsApp.
Ik gaf het weer door aan vrienden (ook in de VS).
Viber is er inmiddels weer af.
 
M. liet zien dat zij op haar phone live televisie kon kijken.
Alle zenders die ze thuis (Ziggo) op haar televisie krijgt kan ze nu ook mobiel bekijken.
 
Binnen no time had ik iTVonline van KPN gedownload.
Wat een fantastische App (zie foto).
 
Donderdag bij thuiskomst vroeg ik meteen aan P.:
"Ben je nog door KPN gebeld, zoals eergisteren beloofd?"
Hij schudde het hoofd.
 
Als troost zette ik iTVonline op zijn iPad.
Stomverbaasd reageerde hij:
"Jeetje El, ik kan gewoon "live" televisie kijken. Al onze zenders staan erop."
 
Het verlichtte de KPN-pijn.
 
Begin van de avond ging zijn telefoon.
KPN.
Als het goed was moest de televisie in de slaapkamer het nu toch doen.
P. hield de man aan de praat en probeerde het toestel aan de praat te krijgen.
JA HOOR!!!
 
Vandaag werd hij, zoals beloofd, gebeld door H. - de technische man die we dinsdag aan de telefoon hadden gehad.
Keurig: hij wilde weten of alles nu naar wens was.
 
Eindelijk, na de blogjes van 14 -en 20 oktober, kan ik nu zeggen: Ja, KPN is Mijn KPN.
*****

Geen opmerkingen: