14 november, 2016

Door de camera gevangen



In de verte zie ik een vliegende vis onze kant opkomen.

Of dat te zien is betwijfel ik, maar de grote schaduw erachter laat er geen twijfel over bestaan dat het gevolgd wordt door een dolfijn.

Nou, als er dolfijnen zijn.......dan is er vis - zo luidt de visserswet alhier.

Eigenlijk wil ik al jaren een hengel en dan tussen de vissers op Naples Pier gaan staan om al hun (sterke) verhalen te horen.

Pete (80+): "Hey guys, what the hell am I doing here? Not catching anything today."
Jim: "Cause you're wife payed you to come here. She has a boyfriend."

Ik hoor ze schaterlachen.

We komen terug op het strand en zien een man met een net lopen.

Wij kijken elkaar aan, zo van.........wat een sukkel.

He proves us wrong.


Ik kan alleen maar o my gosh uitbrengen.
*****

Geen opmerkingen: