13 november, 2016

Onze dagen in het paradijs



Wat kan ik zeggen: wij zijn hier nu bijna twee weken en hebben alleen maar zon gezien en warmte gevoeld.

November is een grandioze maand om in Florida te zijn.
Lees ik mijn blogs terug, dan blijkt februari vaak slecht te zijn (geweest).

Bovendien is het veel rustiger dan in de eerste drie maanden van het jaar.
Geen wachttijden bij restaurants. Geen drukte in de winkels. Geen gedrang om parkeerplaatsen. Ruimte op het strand. En het is goedkoper.

Ook het hotel, aan de jachthaven, is fantastisch.
Om de dag eten we thuis.

Het is 20 minuten lopen naar het strand en 10-15 minuten naar de restaurants in downtown Naples.

We ontbijten op ons balkon.

Eten we op de kamer, dan beschik ik over een klein keukentje met fornuis, oven, microwave en koelkast.
Een salade, kopje soep, hot dog of pizza is zo gemaakt.
Simpel, makkelijk en lekker.

En Publix verkoopt heerlijk Key Lime Pie.


Tijdens Andy Griffith val ik al in slaap.
Om 6 uur ben ik wakker.

Picasa schijnt niet meer te bestaan.
Ik moet het nu met Google foto's doen.
Het was even een gepuzzel.

FOTO'S
*****

Geen opmerkingen: