26 augustus, 2017

Aysgarth


>>>>"We missen je vakantieverhalen."

Die enthousiaste reacties doen mij goed.
Tijdens de vakantie had ik meer te vertellen dan ik aankon.

Nu ontdek ik dat er nog een paar op de plank liggen.
Laat ik ze niet weggooien, maar nog even nagenieten.<<<<
*****
Het was een week van puur genieten in Aysgarth.
Heather en Steven zijn de perfecte hosts van het Aysgarth Falls Hotel.

We aten iedere avond in de pub en dat ging geen moment vervelen.

Heather en Steven waren twee dagen op pad en direct verslapte de aandacht en was de regie zoek.
Dat is jammer.

Dit stel op (onze) leeftijd zou het liefst een stapje terugdoen en een goede manager de leiding in handen geven, maar die is helaas niet te vinden.
En dus overwegen ze de boel te verkopen. Iets wat wij zeer betreuren, maar wel goed kunnen begrijpen.


Op de terugweg logeerden wij nog een nacht in ons favoriete hotel in de Yorkshire Dales.
Onderweg werd ik regelmatig aan James Herriot herinnerd.


Geen opmerkingen: