06 augustus, 2018

Terug in de echte warmte


De M6 was echt rampzalig.
We deden er bijna 5 uur over om hier in Hadley aan te komen.

Maar wat een verrassing.
Heerlijk dat we hier logeren.
 We doen deze vakantie acht verschillende hotels aan en over die verschillen kan ik wel een boek schrijven.

De warmte overviel ons een beetje.
Vanmorgen lieten we Jacky nog rennen op het strand van St. Annes. Het was 18°.
Hier in Worcestershire (vlakbij the Cotswolds) is het 30°.


Na de koffers te hebben uitgepakt en het eerste biertje te hebben genuttigd reden we, op advies van vriend Keith, naar Ombersley - een dorpje down the road.


Deze grafsteen ontroerde me en zal ik niet snel vergeten.

Na Ombersley wilde ik graag naar Worcester.
Manlief bleef met het hondje aan de rivier zitten terwijl naar de kathedraal wandelde.


Tja, de beelden en foto's zeggen meer dan ik kan.

Dus kijk zelf maar.



Alle foto's van vandaag
*****

Geen opmerkingen: