08 oktober, 2018

De handel in ESTA


"El, wil jij de aanvraag voor ESTA doen?"

*Zucht.* 

Maar als ik het niet doe moet ik minstens een halve dag schuilen en ook Jacky in veiligheid brengen.
Manlief en de computer is a match made in hell.

Dus ga ik er maar eens rustig voor zitten: documenten, creditcard en printer bij de hand.

Ik google "ESTA" en er verschijnt meteen een enorm aanbod van sites op mijn scherm.

Tien jaar geleden was er maar één mogelijkheid......deze.
En, beste lezers - dit is ook de enige echte.
$14,- per aanvraag.


Ik belandde wel op de homeland site, maar de betaling lukte tot drie keer toe niet (wel het juiste bedrag).

Toen kwam ik op een andere site.


No way.

En nadat ik weer een aanvraag had afgewerkt moest er afgerekend worden.
Hallo, of ik maar even $150,- wilde dokken.

*Zucht*

Heel vervelend dat ik alles heb ingevuld (ze weten nu allemaal wie mijn dode schoonouders zijn).

Ook heel vervelend dat we nu herinneringen in de mail krijgen of we de aanvraag nog even willen voltooien, met andere woorden: "Mogen we even cashen." 
Ik druk de spamknop in.

Uiteindelijk ben ik weer bij de juiste site terecht gekomen.
Deze dus:


Er is een ware handel in het aanvragen van dit visum.

Niet intrappen!!

Voor $14,- mag je de VS in.
*****

Geen opmerkingen: