17 december, 2019

"Ik verleen u een dienst"


Naast de supermarkt zit zo'n winkel waar je lectuur, kaarten, snoep en postzegels kunt kopen.
Je kunt er ook pakjes ophalen en brengen.

Cigo, da's mooi meegenomen.

CIGO verrast! Dag in, dag uit. Onze ondernemers staan bekend om hun passie voor en expertise van de producten die zij met liefde verkopen. In combinatie met een uniek en uitgebreid actieprogramma is het de plek voor o.a. Kansspelen, Wenskaarten, Cadeaus, Zoetwaren, Kantoorartikelen en een locatie specifieke inrichting van diensten zoals Post&Pakket service, Betaalservices & Pasfoto’s. Kom vandaag nog langs bij een CIGO-vestiging bij jou in de buurt en laat je verrassen.

Ik moest één postzegel hebben voor de UK. 

Toevallig had ik vorige week een aantal kerstkaarten verstuurd naar het buitenland en dus wist ik dat er €1,45 op moest.

Maar de mevrouw in deze winkel dacht mij €1,50 te laten betalen.

Ik keek haar verbaasd aan.

"Er gaat toch voor €1,45 op?"

'Ja, maar dan moet u een velletje kopen. Dit is extra service waar ik niks op verdien. Dus laat ik u €1,50 betalen.'

Ik had de neiging om te gaan lachen. Van ongeloof.

"Mevrouw, de prijs van die postzegel is €1,45 - daar kunt u niet zomaar €1,50 van maken."

'Nou, dat kan ik toevallig wel. Dan koopt u die zegel toch lekker niet.'

Nee, dat deed ik inderdaad lekker niet.
*****

Geen opmerkingen: