07 juli, 2020

De Rolls Royce onder de stinkzwammen



Nog twee dagen.
Morgen wordt er regen verwacht. Wij gaan pakken.
Niet het normale pakken.

Ik heb dozen gehaald bij de Coop. We moeten de caravan leeghalen, dus daar treffen we meteen de voorbereidingen voor.

Morgenavond weer vis eten in Woudsend.

Donderdag de laatste loodjes en nog even naar de kapper in Langweer die me zeven weken geleden ook knipte.
En dan naar huis.

Vandaag hebben we een heerlijke wandeling gemaakt, Wederom in de buurt van Oudemirdum, met onze voormalige buurtjes en goede vrienden J&J.
Hij is bioloog en kon leuk vertellen over.................de stinkzwam↑. Best wel een bijzonder soort.

Ik wist meer van oldtimers.


Een voor een prachtige auto's, waarvan sommige startproblemen hadden.
De eigenaars aten lunch in hetzelfde etablissement waar wij zaten.

De onderste, de Mercedes, riep bij mij akelige gedachten op.
Ik zou nooit in zo'n auto kunnen rijden.

Begrijpt u waarom??
****

Geen opmerkingen: