02 juli, 2020

Gaasterland 2



Wat hebben we een plezier van die wandelkaarten.

Maar eerst even een update van de perikelen met de eigenaar/boer.

Naast koeien melken en stront ruimen is hij begonnen is aan uitbreiding van zijn prachtige camping.
De sloot die vorige week nog de habitat van deze kikker was is dichtgegooid.
↓Mijn kikker is gestikt.

De toegang tot de camping ziet er uit als een crossbaan.

Voor een waarschuwing is geen papier meer.


De klachten beginnen een canonvorm aan te nemen.

Niet van ons, want wij zijn klaagmoe.
Alles staat op papier en de foto's zijn gemaakt.
De ACSI zal het horen.

Ik moedig andere klagers, die ook lid zijn, aan hetzelfde te doen.

Wel luisteren we en we knikken ja.

"Uithuilen bij elkaar leidt niet tot oplossingen," zei ik vanmorgen tegen een woedende mevrouw. Ze overviel mij met haar verhalen en voelde zich zwaar geschoffeerd.

"Heb je dat gezicht gezien, wanneer je iets komt vragen?"
Ik moest lachen. Een lach van herkennig.

Voor de tweede keer reden we naar Gaasterland voor een heerlijke wandeling.
De paden worden duidelijk aangegeven -en zijn goed begaanbaar.
Het correspondeert perfect met de wandel/fietskaarts. 


↕Libelles


Water met een bruin kleurtje, daar eindigde ik mee.
****

Geen opmerkingen: