14 april, 2021

Ingepakt, uitgepakt


We zagen beiden een beetje tegen deze dag op.
Om 13 uur mochten we de camping op. De Fendt had de hele winter in de stalling gestaan en binnenshuis moest er heel wat gebeuren.

Eerst moest de caravan in Bergschenhoek opgehaald worden.
Hij stond tot onze verbazing niet in de box. Ze hadden hem gewassen en op het grote parkeerterrein gezet.
Misschien wel net zo makkelijk - voor het aankoppelen.

De fiets op de achterbank leggen lukte niet zonder schade te maken.
Het aankoppelen was een fluitje van een cent, maar voor ons altijd een dingetje (nadat hij er twee keer is afgesprongen zit de angst er goed in).

Manlief fietste terug naar de box en ik reed met caravan naar de uitgang.

Exact om 13 uur kwamen we bij de camping aan.
De super keurige camping, waar alles klopt. Het ontbreekt aan niets en het ziet er spic en span uit.

Goh, en laat nu eens alles in één keer goed zijn gegaan.
Manlief buiten - ik binnen.
Het was even schrikken toen ik de kastjes opendeed.
En koud!! Zo koud.
Gelukkig vonden we het elektrische kacheltje snel. Zonder had ik het niet gered.

Even doorbijten en geen paniek.
Na tweeënhalf uur waren we klaar.


De middelste douches en wc's zijn afgeschermd en mogen i.v.m de anderhalve-meter-regel niet gebruikt worden.


Op de terugweg even langs de buurman, de landwinkel, voor asperges en aerebezems.

In een half uur waren we weer thuis.
Beiden zeer voldaan en gezond moe.

Nu moet ik nog op temperatuur zien te komen.
******

Geen opmerkingen: