13 april, 2021

Thuis uit eten: Rijks Restaurant


Bereid door Rijksrestaurant (1*)
Viergangen + amuse + brood + bonbons: €47,50 p.p.

Bezorgd door Thuis Uit Eten voor €8,95.
Fred om de hoek rekent €10,-

Je weet precies wanneer de box geleverd wordt.↓


Ook nu weer gekleurde stickertjes.
Alles is heel overzichtelijk ingepakt.


De uitleg op YouTube is duidelijk, eenvoudig en met een vleugje humor.↑


Na het hoofdgerecht hadden wij onze taks bereikt en dus liet ik het dessert rustig in de ijskast tot de volgende dag.

Dat had ik met de desserts van Fred ook gedaan, zonder problemen.

Helaas. 
Het was niet lekker.
De venkel was slap en verkleurd, maar het ergste was de saus.↓


Die was geschift en ik vraag mij af of dat de dag ervoor ook al niet het geval was. Daarbij vonden wij de combinatie van smaken allesbehalve lekker.


Jammer - maar de eindconclusie is positief.
We hebben genoten, ook zonder dessert.

Over de drie, met sterren bekroonde restaurants Fred, Amarone en RijksR ben ik zeer voldaan.

Qua prijs-kwaliteit scoort RijksR het beste.

De Covid-19 pandemie heeft zoveel creativiteit en inventiviteit bij iedereen losgemaakt, met name bij de horeca.
Chapeau voor hen.

De dag dat uit eten weer mag nadert.
Gelukkig!!
Maar ik durf te zeggen dat ik die verrukkelijke diner boxen zal missen.
*****

Geen opmerkingen: