26 december, 2022

Op tijd afgehaakt


U ziet het waarschijnlijk ook regelmatig voorbijkomen: "stream nu uw favoriete series."

Ik wilde het wel een kans geven. Er zijn mooie NPO-series waar ik niet een week op wil wachten....dus.
Normaliter nam ik een serie op en keek die dan dan in een of twee dagen af.

Er werd een proefmaand aangeboden.
Ik kan u zeggen dat ik het na een week helemaal beu was.

Het beeld bleef om de haverklap stilstaan. Vooruit -of achteruit spoelen kon niet.
Ik moest iedere keer weer van voren af aan beginnen en iedere keer liep de boel vast. Om razend van te worden.

NPO kwam met een smoes dat het aan de wifi ligt. Onzin, want alle andere streamingsdiensten doen het perfect.

Natuurlijk ging ik op onderzoek uit en las dat ik niet de enige ben die dit een waardeloze videodienst is.
Prut.

Verander die Plus gerust in Min.


 

Geen opmerkingen: