27 maart, 2014

"Mijn naam is E.Gret....

 
 
....en zo ziet mijn (werk)dag eruit.

Yellow shirt heeft heerlijke aas (nee, niet ass) en zo voor het grijpen.
Maar dat vindt yellow shirt niet goed en dan gaat hij schelpjes naar mij gooien.
 
Gelukkig vindt die dikke dame met haar fototoestel mij aardig en durft yellow shirt niet echt boos te worden.
 
 
Toch loop ik even naar red shorts, want zo te zien heeft die beet.
Red shorts is my man.
Jammer dat hij morgen terug naar Michigan gaat. Hij is aan het inpakken.
 
Terug naar yellow shirt. Beetje jennen.
 
Eerst op afstand toekijken en als hij zijn hengel uitgooit,
dan............. 
 
Oei nou wordt het toch wel link.
De dikke dame en de man met de flaporen, grote neus en zebra-buik moeten erg lachen.

 
Maar yellow shirt heeft het helemaal met mij gehad.
Hij pakt zijn boeltje.....

.....en is weg.
 
Yellow shirt weg. Red shorts weg.
Blijf ik alleen over met flapneus-zebra en dikke dame.
 
Nou ja, misschien zit er iets lekkers in hun koelbox.
Laat ik eens wat kunstjes vertonen.
 
 
Knap hè?!
 
Nee flapneus-zebra, E.Gret mot geen peanutbutter cookies."
*****

Geen opmerkingen: