14 juli, 2014

Aan boord

 
 
Evenals vorig jaar had ik een suite geboekt.
P&O heeft goede suites, maar je moet wel bijtijds boeken want volgens mij zijn er maar vier en die zijn razend populair.
 
Wat wil je ook, met zo'n ruimte. 

 
Badkamer met twee douches
en
een aparte wc.

 
 
 Een goed gevuld koelkastje stond tot onze beschikking.
Evenals een ruime sortering thee en koffie.

 
Wat te denken van twee champagne "voesjees."
Dat is prettig proosten op een goede reis.
 
 
Hij haalde het net: 18.55 uur.
De brug sloot om 19.00 uur.
 
Na de rampzalige ervaringen op de DFDS ferry hadden we eten aan boord afgezworen.
Vorig jaar en twee jaar geleden had ik broodjes meegenomen, maar nadat ik zaterdag het menu online bekeken had wilde ik het toch weer eens proberen.
 
De kaart is namelijk simpel.
En..............................uitstekend.
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is uitstekend.

 
In bed met koffie en nog een cadeautje van P&O: een doosje bonbons.
Zo konden we heel relaxed naar het voetballen kijken.
 
Nou ja....................
We vielen beiden als een blok in slaap en werden tijdens de tweede verlenging wakker.
Perfect timing.
Perfecte overtocht.
 

Geen opmerkingen: