19 juli, 2014

Liverpool

 
De rechterknie heeft genoeg van The Open.
Niet fijn. Hij is pijnlijk, gezwollen en knakt aan de lopende band.
Maar om nou de hele dag te gaan zitten………..neen.
 
P. gaat alleen naar de baan. De weersverwachtingen zijn slecht. Het speelschema is door de R&A aangepast. Dat is uniek.
 
Ik ga naar Liverpool met de bus (retour voor maar 5 pond).
Er is Wifi aan boord!
 
In Liverpool stap ik op de tourbus en laat me een beetje rondrijden.
 
Tunnel onder de Mersey
 
Katholiek kathedraal en
Anglicaanse kathedraal
in één straat.
Chinatown
 
Zaterdag: winkelen
 
Protest

 
Ik stap uit op de plek waar in 1912 “gelukzoekers” aan boord gingen van de Titanic en loop
terug naar de bus die mij weer naar Heswall brengt.
 
 
Liverpool is veel mooier en leuker dan ik mij had voorgesteld.
 
Vooral de architectuur is indrukwekkend. Verder zijn er veel musea en is het geweldig winkelen, uitgaan en eten&drinken in de Beatles stad aan de Mersey.
 

Geen opmerkingen: