16 november, 2014

Delen

 
Tommy logeert bij mij.
We hebben lol en we zijn verliefd op elkaar.
 
Ik val op Tommy.
Tommy valt op mij.
Letterlijk en figuurlijk. Het is maar goed dat ik "geholpen" ben.
 
We delen ook alles.
Hier zit ik in Tommy's bench en Tommy zit in de mijne.




"Twee honden die vechten om een been?"
Niks ervan. Wij delen.

KIJK MAAR

 
Wij delen het vrouwtje.
En wij delen het baasje.

 
Wij willen ook het eten delen, maar dat mag niet.
Tommy is veel eerder klaar dan ik en dan wil hij mijn bak ook nog leegeten.
Dus moet Tom op de gang eten en ik gewoon in de keuken.
 
Pas als ik klaar ben mag Tommy mijn bak schoon komen likken.
 
 
We delen ook de mand.
Heerlijk knuffelen met elkaar.
 
Maar er zijn ook momenten voor de broodnodige rust.
Die gunnen wij het baasje en het vrouwtje overigens nauwelijks.
 

1 opmerking:

Jacqueline zei

Wat een bof dat Jacky en Tommy zo goed met elkaar overweg kunnen.
Het is weer een leuk verhaal.

Groet, Jacqueline G.