10 november, 2014

Het Pelma drama

 
Het uitzoeken van de keuken ging perfect.
We waren heel gelukkig met de aanpak en het advies van de verkoper van Pelma.
Hetzelfde gold voor de twee badkamers die we kochtten bij "broertje" Ardi.
A
Maar daarna ging het een en ander behoorlijk fout.
 
Twee weken voordat de tegelzetter zou komen kregen we bericht dat de door ons uitgezochte tegels niet leverbaar waren. Of we maar even andere tegels - die in voorraad waren - wilden komen uitzoeken.
Hup, in de auto naar St. Annaland.
 
Kranen van keuken en badkamer moesten vervangen worden.
Zo ook afvoerputje in de wastafel.
Er blies koude lucht uit de afzuigkap. Dit moest verholpen worden.
 
Ook over het drama met de afwasmachine heb ik uitgebreid geblogd:
B
C
D 
E
 
Nooit kwam er ook maar een reactie van Pelma.
Geen greintje medeleven.
 
 
En nu, na tien maanden, dit.
Handig, een naad achter de kraan..........en dan nog niet goed geïnstalleerd ook.
 
Dusssss, contact gezocht met Pelma keukens en foto's gemaild.
Daar kwam direct een reactie op.
 
Jammer dan: deze achterwand is niet meer leverbaar. Of we maar even naar de showroom wilden komen.
Ik heb het nu over begin oktober.
 
We zochten een nieuwe achterwand uit.
Fijn!
Niet fijn dat de hele achterwand er nu weer uit moet alvorens vervangen te worden.
Dat gaat puinhoop geven.
 
Ineens verscheen de manager. Hij wilde toch wel eens praten over alle problemen.
Een uitstekend gesprek.
Ik wilde op dat moment een blogje uitspugen, maar slikte die weer in.
 
En passant meldde ik ook nog even dat ik geen bakrooster voor mijn oven kon bestellen.
Vreemd.
Ja, vreemd.
 
De manager zou het oplossen.
Hij zond mij tot twee keer toe links. Handig, want dan wist ik ook precies wat het zou kosten.
 
To make a long story short - het rooster was gewoon niet te bestellen, zoals ik al die tijd al beweerde.
 
Nou - of ik dan maar weer even naar Goes wilde komen, dan zou er een rooster uit een showmodel worden gehaald.
 
En wat denkt u?
IK KREEG HEM!! Als goedmaker voor het geleden leed.
 
Diepe buiging. Heel veel dank!
 
Waarom toch een blog?
 
Vawege deze e-mail:
 
"Enige tijd geleden hebben wij contact gehad over de beschadigde achterwanden.
U bent bij ons in de showroom geweest om een nieuwe kleur uit te zoeken.
Deze hebben wij destijds direct in bestelling genomen.
 
Afgelopen week zijn de achterwanden bij ons geleverd.
Helaas zijn er 2 delen geleverd in de verkeerde kleur.
 
Deze hebben wij direct opnieuw in bestelling genomen.
Zodra ik reactie heb van onze leverancier, zal ik u op de hoogte stellen van de nieuwe levertijd.
 
Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
 
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van u."
 
Ik heb maar één vraag:
wanneer houdt dit op?
****

Geen opmerkingen: