06 november, 2014

Geholpen

 
Mensen die vergiftigd vlees neerleggen zijn misdadigers!
Ik wens Floortje een spoedig herstel.
 
Wat ben ik plechtig, hè.
Dat komt omdat mijn jeugd mij vandaag is afgenomen.
Ik ben een hoopje hormonale ellende.
 
Het vrouwtje nam me mee naar de dokter.
Niets mis mee. Ik vind het aardige mensen.
 
Maar ze liet me achter.
Ik kreeg een venijnig prikje en vanaf dat moment weet ik het niet meer.

 
Vrouwtje kwam me wel weer halen. toen ik wakker was.
 
Ik heb nu een snee in mijn buik en een luierpakje aan.
Het doet pijn. Ik laat horen dat het pijn doet.
 
 De rit naar Zeeland was een helse rit.
Vrouwtje nam per ongeluk de Benelux-route en kwam ik twee files terecht.
Ze vloekte heel hard.
Ik ook.
 
Daarna kwamen er duizend rotondes, ribbels in de weg en van de grote bobbels.
Au, au, au.

 
Zo nu en dan doet het zo pijn dat ik hap naar het baasje.
Hond bijt man.
Mag 't alsjeblieft.
 
Eerst plukken ze me kaal en vier dagen later snijden ze mijn buik open.
 
Ik ben "geholpen," zeggen ze. Maar waarom voelt het anders?

1 opmerking:

Jacqueline zei

OMG " geholpen " pppppfffff.
Veel sterkte Jacky en ik hoop dat je een heel levendig hondje blijft.

Groet, Jacqueline G.