30 november, 2014

Tupperware

 
Het is al een paar decennia geleden dat ik iets van Tupperware kocht.
 
Deze slakom dateert van 1977.
Het was in Heerhugowaard en ik gaf een party.
 
Vriendin en ik werden melig.
De demonstratrice was zo serieus en wij kregen de slappe lach van al die malle namen die ze voor vierkante doosjes hadden verzonnen.
 
Ik schaamde me ook dat ik zo'n party had georganiseerd. Het had iets truttigs.
Nu - bijna 40 jaar later - schaam ik mij voor die schaamte.
 
Er werd goed gekocht en daar heb je als gastvrouw veel baat bij.
Ik mocht wat extra's uitzoeken en koos voor deze slakom.
 
Hoe of waarom - ik weet het niet. Maar het kropje sla (leftover) kwam er na tien dagen bijna verser uit dan het erin ging.
 
De feestdagen staan voor de deur en u heeft vast geen tijd om een party te organiseren.
 
Tupperware is en blijft een gegarandeerd goede aankoop waar ik graag reklame voor maak.
********

Geen opmerkingen: