24 februari, 2015

Film met een boodschap

 
Dit waren de grootste kanshebbers, zo werd mij verzekerd.
 
Bij "Birdman" viel manlief na tien minuten in slaap.
"Ik snap er helemaal niets van." *Snurk*
 
Hij bleek niet de enige, zo hoorde ik vanmorgen in meerdere "morning shows."
 
"Boyhood" vond ik veel beter te verteren.
Het is meer een docusoap die, met onderbrekingen, in twaalf jaar werd opgenomen.
Heel bijzonder.
 
Oscar Night was ook slaapverwekkend.
Vorig jaar wist Ellen Degeneres er een vermakelijke avond van te maken.
Zondag was het saai.
 
Terug naar de films.
Vorig jaar zag ik bijna alle genomineerde films.
 
Dallas Buyers Club was veruit onze favoriet.
De trend van films met een boodschap is afgelopen jaar doorgezet.
Een beetje TE als het aan mij ligt.
 
Zwaarmoedig leek het keurmerk dit jaar.
 
Ik wil graag ook vermaakt worden.
 
ALS, Alzheimer, homofobie, rassendiscriminatie, depressie......
we hebben er dagelijks mee te maken.
 
Ik ga er niet voor naar de bioscoop.
****

Geen opmerkingen: