25 februari, 2015

Geen beeld

 
We zagen het twintig minuten aan, maar de dikke zeemist bleef.
Het werd alleen maar erger.

 
Ziet u die zwarte stip?
Het zit niet op de lens. Waarschijnlijk is het een vuiltje op de sensor waar ik niet bij kan.
 
De dag aan het strand konden we vergeten.
 
We gingen naar Best Buy.
"U bent de camera eerst drie tot vijf dagen kwijt voor de diagnose en dan nog eens....."
 
Camera en ik zijn onafscheidelijk.
Waar ik ga gaat mijn camera.
 
Maar ik weet ook dat hij een dure reparatie niet meer waard is.
En dus lieten wij het oog vallen op tijdelijke Nikons, Canons en andere bekende merken.
 
Schappelijke prijzen, zeker. Zo rond de $100,-
P. wilde er al één kopen. "Voor je verjaardag."
'Nee, mijn ervaring is dat Best Buy niet vanzelfsprekend Cheap Buy is.'
 
Walmart is zeker niet onze favoriete superstore....maar er stonden wel een paar camera's die we ook bij Best Buy hadden gezien - voor de helft van de prijs.
 
Ik zocht deze Canon uit: $67,- ($30,- afgeprijsd) uit.
Helaas...............niet meer voorradig.
 
"Mag ik dit showmodel?"
"Alleen als het een clearance is," zei de manager van de afdeling.
En dat was het.
 
Ze haalde hem voor mij van de standaard af.
Mijn SD-card paste er gelukkig in en er kwam ook nog een batterij oplader bij.
 
Daar kon ik mij geen buil aan vallen.
 
Manlief rekende af.
Huh?!!! $53,-
 
Ik kreeg nog eens extra korting omdat het een display model was.
 
Vandaag schijnt de zon.
We gaan naar het strand.
 

Geen opmerkingen: