04 juni, 2015

Ben je ziek?

 
Waar ben je?
Ben je ziek?
Al dagen geen blog. Je stopt er toch niet mee?
 
Ja, nou..........wat moet ik dan schrijven.
 
Over politiek en FIFA wordt al veel geschreven.
Iedereen is het er toch over eens dat die Blatter ein Glatter is??
 
Met Jacky gaat het fantastisch. Nog nooit hebben wij zo'n gehoorzame, makkelijke hond gehad.
Ze heeft een prik gehad.
Moet van de Britten.
 
Perikelen hielden mij bezig.
 
1. Ik heb twee rokken, een blouson en een jasje genaaid.
Er liggen nog twee lappen voor broeken te wachten.
 
2. Wij hadden sinds zaterdag geen warm water.
Veel gebel.
Veel ergernis.
Pas vandaag opgelost.
 
3. Printer begaf het, vlak nadat ik er 4 nieuwe (dure) HP-cartridges in had gedaan.
 
4. Er was een waardevol document vanuit de VS naar ons verstuurd.
Echter....wij ontvingen niets.
Eerst eindeloos mailen met de verzender.
 
Post.nl nam niet op, dus stuurde P. een mail.
 
Gisteren was ik in Rotterdam.
Er waren geen berichten van Post.nl.
 
P. belde ze.
Terecht.
Als de donder naar de Lusthofstraat.
 
Gezien de stempels en stickers werd snel duidelijk dat deze brief op vele adressen, behalve het onze was afgegeven.
 
Na bijna een maand is het dan toch bij de goede persoon terechtgekomen - vlak voordat het retour zou gaan naar de VS.
Foei Post.nl!!!
 
Nee, ik ben niet ziek.
Integendeel: de cardioloog feliciteerde mij vanmiddag.
******

Geen opmerkingen: