07 juli, 2015

Draai-me-dol-dinsdag

****************************************************
Grrrr 1
Mijn geopereerde knie is weer opengesprongen.
Het kleinste tikje veroorzaakt een hoop ellende. De genezing van het flinterdunne velletje duurt eindeloos.
Drie dagen niet douchen.

Grrrr 2
Er is een brief van het ziekenhuis.
Donderdag histamine (astma) test.
(Op CT-scan voor het hart zijn plekjes op de longen gezien en dus blijf ik in de molen en heeft de longarts er een patiënt bij)
Voor de histamine test moet ik 94 uur eerder stoppen met aerius. De brief komt dus te laat en ik wil niet zo abrupt stoppen met de aerius, die ik vanwege urticaria slik. Dat is vragen om moeilijkheden.
Dus overleg met de longpoli.
We besluiten de test uit te stellen.

Grrrr 3
Die vluchtelingen die nu ook al op de trein springen om zo naar Engeland te komen.
Het benauwt en irriteert me.
Wij moeten ook met die trein.

Grrrr 5
Griekenland is sowieso iedere dag een bron van ergernis.
Ik vind dat Europa/ECB zijn poot stijf moet houden, maar tegelijkertijd weet ik dat Rusland de roebels graag op de Griekse rekening zet.

Grrrr 6.
Drie spatjes regen en echtgenoot zet zonder vragen mijn fiets in de garage.

Grrrr 7
Ik maak de toilettas klaar en vraag aan echtgenoot of hij een nieuwe puffer mee moet.
"Die is hier namelijk niet," voeg ik eraan toe.
'In Zeeland liggen er wel vier,' antwoordt hij snugger.
Dan krijgen we het "ik dacht dat jij........" geruzie.

Blijf met je poten van mijn fiets en zorg voor je eigen medicijnen.

Grrrr 7
De hond piest middenin de kamer.

Grrrr 8
Prolemen met mijn iPad: opslagruimte is vol.
Ik koop iCloud bij en ga naar Macstore in de stad.
iCloud bijkopen heeft geen zin. Ik moet programma's verwijderen en opnieuw downloaden.

Grrrr 9
Groentevrouw verkoopt mij beschimmelde frambozen. Daar kom ik thuis pas achter.

Grrrr 10
Pakje ophalen.
"Mevrouw, de handtekeningenpen doet het niet."

Grrrr 11
Parkeerplaats is ingenomen.
***************************************

Geen opmerkingen: