23 juli, 2015

Ikea huis



 
Dat is niet negatief bedoeld.
Integendeel.
Het betekent dat het huis modern, licht en smaakvol is ingericht.
Simpel smaakvol.

 
Dit huis, waar ik afgelopen dinsdag al veel foto’s van plaatste, is schoner dan ik ooit een huis heb gezien.
Ik kan er niet tegen op met mijn “overgeorganiseerdheid.”
 
In alle drie kamers en twee badkamers staan afvalbakjes met plastic zakken.

 
Aan alles is gedacht. Alles is doordacht.
De foto’s op internet deden het huis tekort.
 
De eigenaar zou het helemaal af maken als er internet zou zijn.
Het rookalarm heeft P. inmiddels ook getest door zijn toast te laten aanbranden.
 
Ik ben verbaasd over het aantal stopcontact en schakelaars, die allemaal keurig uit stonden toen we arriveerden. Aan veiligheid voor gasten met kinderen is dus ook (na)gedacht.

 
Ik zou mijn huis in Zeeland graag verruilen voor een huis als dit aan de Schotse oostkust, inclusief de herfstachtige zomers.
***

Geen opmerkingen: