29 juli, 2015

N-W Highlands

 

 
 
Volgens mij gaan mijn reisblogs u vervelen.
Dat risico neem ik dan maar.

Dinsdag: de "X-tocht."
 
Ik hou het plaatsen van mooie kiekjes en filmpjes nog even vol.
Volgende week zitten we weer middenin de ellende: stakingen, IS, vluchtelingen, Zwarte Piet, politiek geharrewar......noem maar op.
 
 
Dinsdag.
 
Vandaag stak dit drietal over van de Noordzeekust naar de Atlantische kust.
 
Superlatieven schieten tekort.
Na iedere bocht weer een kronkelend riviertje, loch, watervalletje, rotspartij, dorpje, kasteel......
 
Ogen tekort.
 
 
Het is koud.
Er worden zelfs nachttemperaturen van rond het vriespunt gemeten. De boeren hebben het zwaar door deze slechte zomer.
Wij klagen niet.
Wij kennen de klappen die de weergoden hier uitdelen.

Maar een plasje doen in de natuur, iets wat hier onvermijdelijk is, is geen pretje.
Ik denk aan het wollen ondergoed van mijn grootmoeder.
 
De natuur wordt van de kou niet minder mooi, zoals HIER te zien is.
*******

Geen opmerkingen: