29 april, 2016

Nummer 4695

 
Op 3 mei 2006 begon ik met dit blog.
 
Ik zie het een beetje als mijn dagboek, want het zal niemand ontgaan zijn de VERT-EL-SELS een persoonlijk blog is. Niet dat u alles moet -of hoeft te geloven, hoor.
 
Maar wat is er veel gebeurd in die tien jaar.
Daar kom ik pas achter nu ik door al die blogjes blader.
 
Ik heb veel lezers bereikt, waarvoor mijn hartelijke dank.
In het begin stond de reactiepoort open, maar toen bleek dat er lezers waren die andere intenties hadden heb ik bewaking bij die poort gezet.
 
 
Het laatste jaar blog ik niet meer dagelijks.
 
Daarom vandaag een fotografisch overzicht van mijn week, want als mijn lezers iets leuk vinden dan zijn dat wel mijn kiekjes.
 
Achter de oude tegels kwamen nog oudere tegels tevoorschijn, inclusief een collectors item.
**
Grill. Knap! 
Nee, niet Lisse. Ja, wel Zonnemaire.
**
Jacky vindt altijd iets "lekkers." 
Stikkend en zigzaggend zag ik Feyenoord De Beker winnen.
**
Wij worden al weken in de gaten gehouden. 
 

Geen opmerkingen: