31 juli, 2018

Beatrix Potter country



Wat een grandioze dag!!!!!!!!!!!!!

Dwars door schapenland liepen wij naar Near Sawrey, daar waar Beatrix Potter woonde.

Uniek dat dit zo, op deze manier kan.
De foto's zijn echt de moeite waard!

(Naar) Beatrix Potter's Hill Top


Na het huis was het nog een behoorlijke klim naar Tarn Hows.
De vergezichten zijn werkelijk ongelooflijk en de bananen smaakten overheerlijk na zo'n zoveel stappen.

Dat Beatrix Potter hier inspiratie opdeed kunnen wij ons goed voorstellen. Het is een schilderachtig panorama.


Het Peter Rabbit papbordje dat ik voor onze kleinzoon had gekocht kwam goed van pas om Jacky wat water te kunnen laten drinken.



Jacky stond regelmatig oog in oog met koeien en neus aan neus met schapen.


Onze viervoetige lieveling durfde niet over het bruggetje en had liever natte pootjes. 



Na de drie uur in de benen te hebben namen we vanaf het hotel de plaatselijke bus naar Hawkshead, waar de echtgenoot van Beatrix Potter woonde en waar P. het museum met haar werk bezocht.

Ik ging de school bekijken waar William Wordsworth op gezeten had en vervolgens de eeuwenoude kerk.

Jacky kreeg genoeg aandacht.


Lieve lezers, het kost mij veel tijd om deze blogs te maken.
Ik heb geen editors.

Daarom vraag ik u/jullie om de albums te openen en (mee) te genieten van de plaatjes.


Zij zeggen meer dan mijn woorden, die ik niet op dit moment meer voorradig heb.😴
******

Geen opmerkingen: