06 juli, 2018

Persoonlijke bonus


Als vrouw met huishoudgeld let ik wel degelijk op mijn centjes.

Ik check iedere maandag de aanbiedingen van alle supermarkten bij ons in de buurt en maak dan mijn boodschappenlijstje.

Manlief is aan het einde van iedere maand verbaasd dat ik het met zo'n gelimiteerde toelage red.
Voor mij is het een sport.
We eten en/of drinken er niet minder om. 

Afgelopen week stond Pro-Activ van Becel, een duur product dat dagelijks op de boterham gesmeerd wordt, niet in de reclamefolder.

Toch zag ik op mijn bon dat ik een flinke korting had gekregen.
En daar wilde ik het mijne van weten.

"Dat is uw persoonlijke bonus, een korting die alleen bonuskaarthouders krijgen," zo vertelde de allervriendelijkste manager van Den Toom mij. "Staat niet bij het product vermeld. U kunt het altijd bij ons navragen."

Ik was blij verrast en kocht voor een paar maanden Becel.

Op maandag even langs de klantenservice om te vragen wat mijn persoonlijke bonusaanbiedingen zijn.

Verborgen meevaller.
****

Geen opmerkingen: