13 mei, 2021

Onder het mom van Moederdag


Gisteren was ik weer even thuis.
Ik verlang naar thuis.

De timmerman was klaar met het plafond in de keuken↓ en ook het voorzetwandje in de badkamer↑ is zo goed als klaar. Daar komt de douchekraan.


↓De elektricien heeft de orders goed opgevolgd, ook al vond hij het moeilijk.


Manlief had bij de buren (op de camping) apparatuur gezien in de voortent.

"Ze heeft een mini-airfryer waar ze broodjes in afbakt. Dat is wat voor ons, dan heb ik iedere dag verse broodjes."

Ik verklaarde hem voor gek.

Wel was ik geïnteresseerd in de elektrische hapjespan waar ik veel meer mogelijkheden in zag.
Die kostte maar €19,95.

"Jij de hapjespan en ik de airfryer."

Ik ging akkoord en kocht beiden.

Manlief heeft zijn knapperige broodjes en ik maak vandaag boeuf bourgignon.


Met gemonteerde deksel paste hij niet meer in de doos, maar ook daar werd een oplossing voor gevonden.

Op de camping is het kermis.
↓Achter ons is een circus neergestreken. Vier voortuigen + partytent op de plaats voor drie.

De camping is overvol en dat met maar zes wc's, vier douches, één wascabine en vier afwasbakken.

Wij hebben besloten alles in de caravan te doen en kijken uit naar maandag.

Geen opmerkingen: