16 november, 2023

Winkelend


Als het hard regent, dan regent het hard. Zo hard dat je niet naar buiten kunt.
Althans niet door deze deur.


Dat betekent dat je maar twee dingen kunt doen: de hele dag tv kijken of shoppen.
Maar als ook de tv in de war is vanwege een "tropical storm" (zo noemen ze dat hier), dan ga je lopen in de mall. Iedere dag in beweging starten is mijn motto.


Ik ben een koopjesjager en had ik een geluksdag.

Vanmorgen wilde ook manlief lopen.
We kozen voor the Waterside Shops, een uitermate luxueus kleinschalig winkelgebeuren.

Het is altijd een feest om er rond te kijken.

Maar eerst een half uur heen, in een rechte streep.


We houden elkaar goed in de gaten, want we zijn struikelaars.


Manlief kon zijn lol op bij Barnes&Noble terwijl ik mij ging vergapen aan het onbereikbare in de Waterside Shops.

Toen zoonlief wist dat hij bij B&N was kreeg manlief meteen een opdracht die hij met graagte vervulde.


Dit is zo'n prachtige keukenwinkel. Het lijkt meer op een museum.
Voor de lol liep ik naar de Nespresso apparaten. Onmiddellijk stond er een verkoper veel te dicht bij me. Ik vroeg naar de prijs. $100,- had ik in gedachten, maar het was $139,??. Tel daar nog even tax bij op.
Voor die prijs kan ik er in Nederland twee kopen.


Bij Chico's deed ik in 2019 goede zaken. Ze hadden toen geweldige aanbiedingen.
De service is echt fantastisch. De verkoopsters houden precies in de gaten wie er aan het passen zijn en helpen je fantastisch. Niet opdringerig, maar behulpzaam en aardig.


Ook nu waren er weer mooie koopjes. 
Ik heb een leuke outfit voor kerst gekocht voor $63,45 (inclusief tax).

Tijdens het passen appte ik manlief een foto van de outfit. "Ja leuk, maar de nek is wat kaal. Moet misschien een sjaaltje in - of een ketting?"

Ik appte terug: "Schat, Hermès zit aan de overkant -en Van Cleef &Arpels hiernaast."

Geen opmerkingen: