04 november, 2023

Zaterdag in beeld


We genoten om 7 uur van de zonsopgang.
Even na negenen liep ik via de lokale markt naar het strand waar manlief me zou opwachten met de stoelen en andere strandspullen.

Ik had nooit gedacht ooit op Crocs te lopen, aangezien ik ze afzichtelijk vind.
Echter, we waren gewaarschuwd voor left overs van hurricane Ian op het strand. Nu is deze hele kustlijn voorzien van nieuw zand, maar ik nam de waarschuwing ter harte en kocht bij Marshall's deze slippers waar ik ook het water mee in kan.

↓Laten ze nou ook nog eens goddelijk zitten. Veel lekkerder dan mijn peperdure Mephisto slippers.
Manlief wilde ook meteen een paar, maar helaas.......


↑Ze zijn hier al volop in de kerstsfeer.


En er is altijd muziek, hoe dat dan ook klinken mag, op de "farmers" market.


Alle producten zijn blijkbaar biologisch.

Door naar het strand langs een paar "historische" huizen.
Het contrast met foto's hieronder van de "strandkastelen" kan niet groter zijn.


↕De niewste rage is om modern te bouwen.
Zie het verschil.


Onze stoel was een bezienswaardigheid. Een dame wilde er een foto van maken.
Nou, dan ik ook.

De vogels hebben het rijk voor zich alleen. Geen vissers.
Ze genieten van hun rust op de venietigde pier.


Er was een surfwedstrijd georganiseerd wat veel volk aantrok. Voornamelijk aanmoedigende familie en vrienden van de deelnemers.


Dat vind ik sowieso leuk aan dit strand.
Amerikanen zijn altijd met sport bezig: volleyball, baseball, football, surfen....

Sport is een belangrijk vak op school. 


↑Hij heeft andersmans lunch te pakken.
~~~~~~~~

Geen opmerkingen: