Ik ga niet in details want er wordt nog een onderzoek gestart naar de manier waarop wij zijn behandeld. Schofferend en beangstigend. Het heeft ons beiden diep geraakt.
Het hoofdkantoor heeft het serieus opgepakt, gezien de lange e-mail die we vandaag van ze kregen. Wij
hopen dat de terugbetaling niet lang op zich laat wachten. We praten toch op zo’n
€500,-.
Ik kan wel zeggen dat we verbijsterd en aangeslagen vertrokken.
Wat een geluk dat ik wel kon bellen. Wanneer ik de reviews lees kom ik telkens
het Wifi/4G probleem tegen. En er waren ook mensen die niet eens konden bellen.
Dat lukte mij gelukkig wel. Zo kon ik de CAMC op de hoogte
brengen en hun hulp inroepen. Maar ook moest ik een andere camping zien te boeken.
Internet hebben wij niet alleen voor de leut. Wij wonen in de
caravan momenteel en de meeste post komt in de vorm van e-mails binnen. We moeten
dingen regelen (voor het nieuwe huis) en betalingen doen.
En nu staan we weer in Dunbar, bij de concurrent. Het uitzicht is fantastisch. Ruime plaats met goede wifi. Het enige nadeel: het is een half uur naar de golf.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten