14 juni, 2006

Give me a break

Het heeft vannacht geonweerd en nu is het lekker afgekoeld.
We snakten 2 weken geleden naar warm weer en nu zijn we blij dat we er even vanaf zijn. Wij zijn eeuwige zeikerds.
De afgelopen dagen hebben we de schermen neergelaten en zaten dagen in het donker, maar wel lekker koel.
Nu gooi ik alles tegen elkaar open en laat de frisse lucht binnen. Ik had hoofdpijn wegens zuurstofgebrek.
Peter sprong na een lange winter weer blij op de fiets naar kantoor.
Gisteren vond hij het echter TE warm en snakte naar de airco van zijn bolide. Vanuit de koele garage, in de koele auto, om vervolgens in de koele ABN AMRO-garage uit te stappen en te werken in het koele kantoor. Mijn man is cool en vet.
Ik ga pakken voor Berlijn en laat mijn blogje even sudderen. Eerst naar de viskraam voor wat zoute maatjes, want ik moet de eerste gegeten hebben voordat ik wegga.
Woensdag zijn we er weer.

Geen opmerkingen: