26 juni, 2006

Het sprookje is uit.

Mijn voorspelling vóór de wedstrijd tegen Portugal kwam geheel uit.
"De wedstrijd van de kaarten", zei ik onder het Portugeese volkslied. In de rust zaten mijn levensgezel en vrienden te juichen dat het 11 tegen 10 zou worden (spelers) in de 2e helft.
"Marco moet Boula wisselen", zei ik. "De Portugezen gaan wraak nemen en zijn leep".
We weten allemaal hoe het verlopen is en ik vond het nog een leuke wedstijd ook.
Met de scheids wil ik nog wel eens een potje kwartetten.
Jammer dat de Portugezen 2 goeie spelers moeten missen in de kwart finale tegen Engeland. Van mij mogen ze nl. winnen.
Marco en John dropen af, maar zitten nog vol plannen voor het EK in 2008. Ze gaan gelukkig door.
Tot ziens bij de eerste kwalificatiewedstrijd.

Vandaag liggen de oranje tompoucen voor de helft van de prijs in de winkel en bier is eindelijk weer te krijgen. De vuilnisbakken puilen oranje uit.


Life is back to "normal"?

Geen opmerkingen: