10 februari, 2010

I love Paul Newman

*************************************************************
Lieve Vertelsels fans,

ik ben verkouden. Snotverkouden en dat vind ik niet leuk. Ik heb zelfs een beetje medelijden met mijzelf, want ik ben heel hygiënisch te werk gegaan. Desondanks..................
P. zegt dat het door het wisselvallende weer komt. Het ene moment is het vijfentwintig graden, het volgende moment zakt de thermometer naar zestien.
Het is een continu switchen tussen airco en verwarming.

Natuurlijk hebben jullie geen medelijden met mij.
Ik hoor jullie denken: "El, zeurpiet" of erger "zeikwijf." Ja echt, ik hoor sommigen dat denken en zelfs mompelen.
Eerlijk gezegd zou ik dat ook doen.

Goed, er is gelukkig één persoon die mij kan opvrolijken en dat is Paul Newman. Ik kom hem iedere dag tegen. In de supermarkt. Hij lacht mij altijd tegemoet.

De onweerstaanbare Paul Newman. Ik kan het niet laten: ik moet hem pakken.


Paul Newman, mijn onbereikbare filmidool, je bent om op te vreten.

Geen opmerkingen: