03 februari, 2010

Vijftig plus



Bij Bealls is er altijd een reden voor een sale.

Zo is het vandaag en morgen senior day. Vijftigplussers krijgen bovenop de "gewone" dertig procent nog eens vijftien procent korting. Open je on top of that een Bealls account, dan mag je nog eens op een korting van vijftien procent rekenen.

Ik kan altijd goed(koop) - en dus veel te veel - kopen bij Bealls. Jeans, shorts, shirts - wat ze hier casual noemen - deze winkel heeft alles wat ik zoek.

Ik probeer te verzinnen waar Bealls in Nederland mee te vergelijken is. Ik zou zeggen een locale  Peek&Cloppenburg, maar dan met schoenen, tassen, interieurgadgets en wat sieraden. Het is een keten die alleen in Florida bestaat en ze hebben alle merken: van Ralph Lauren en Dockers tot Gloria Vanderbilt.

Senior?
Ik voel mij (mentaal) helemaal geen senior. Hahaha, bij de kassa moest ik dan ook mijn legitimatie tonen.

The one and only time that I love doing that.

2 opmerkingen:

Bert zei

In San Diego moest ik een paar weken geleden mijn paspoort plus tweede legitimatie (i.e. credit card) tonen voor een Margarita .... ok, ik lijk jonger dan mijn 47 jaren, maar jonger dan 21?????

Cheers from Aberdeen

Ellen ten Bruggencate zei

Jazeker, Bert ;-)