13 augustus, 2013

(D)rolmodel

 
Zeker: ik heb een zekere bewondering voor Oprah.
Haar carrière is er een om van te dromen en daar heeft ze keihard voor gewerkt.
 
Ik was in het begin een fan - keek naar haar show toen nog niemand keek.
Maar toen ze begon te preken en zichzelf als rolmodel aan haar publiek begon op te dringen was het met mijn bewondering gedaan.
 
Na het zien van onderstaande billbords kreeg ik zelfs een hekel aan Oprah.
 
 
Het tasincident verbaasde mij niets.
 
Je kon aan het gezicht van Winfrey zien dat ze op de woorden van de verkoopster haar interpretatie plakte.
De arrogantie droop eraf.
 
Vandaag kwam er een excuus.
Een misverstand komt voor beide partijen het beste uit.
 
Talkshowkoningin Oprah Winfrey heeft zich verontschuldigd voor alle ophef rondom een Zwitserse verkoopster, die een tas, uit de winkel Trois Pommes, te prijzig voor Oprah vond. De beroemde presentatrice noemt het voorval een losstaand ‘incident’.
 
Oprah Winfrey is een lelijke vouw.
*****

Geen opmerkingen: