21 augustus, 2013

uitgetELd

 
P. wekte me om 8.30 uur, nadat ik vier uur had geslapen.
Ik hing in mijn nachtpon het eerste, 's nachts gedraaide, wasje op en stopte een allerlaatste "vuile" dekbedhoezen -en handdoeken was in de machine.
 
Daarna begon het uitruimen van de laatste objecten. Dingen die je bij de hand moet houden, dingen die mee naar Rotterdam moesten, dingen die je snel over 't hoofd ziet.
Twee kopjes koffie en het Nespresso apparaat kon naar de opslagcontaimer.
 
Zo ging dat door totdat de uitruimers om 11.30 uur kwamen.
Ze hadden twee klussen aangenomen, waardoor wij in de vergeethoek terecht kwamen.
 
Wetende dat de aannemers rond drieën zouden komen voor een laatste bespreking (waar komen de lichtpunten en de radiatoren?....jeetje wat is dat moeilijk) moest ik de uitruimers achter de vodden zitten.
 
Zo nu en dan met bruut geweld werd het huisje kaalgeplukt.
We kwamen tot bijzondere ontdekkingen (foto boven).
 
 
Tijdens de bespreking met de aannemers kon ik nauwelijks mijn gedachten erbij houden.
Gelukkig had P. zich goed voorbereid en kwamen we er vrij snel uit.
 
 
Tsja, wat moet ik hier nou bij opmerken?


Geen opmerkingen: