29 oktober, 2014

Het wordt tijd voor een "Eurogate"

 
De Britten en wij moeten bloeden.
Hupsakee Europa, plunder onze schatkist maar!!
 
Frankrijk en Duitsland krijgen geld terug.
Goh, hoe kan dat nou toch?!
 
Als ik kwaad of verdrietig ben reageer ik dit af met shoppen.
Shoppen in de Markthal is nog geen pretje.
De nieuwste aanwinst van de Maasstad is nog een hype, merendeel kijkers....geen kopers.
 
Er lagen nog twee KLM-vouchers - dus had ik, voordat we hoorden van die exorbitante naheffing, een paar dagen Parijs geboekt.
Daar heb ik nu een beetje spijt van.
De Fransen komen overal mee weg.
Ik had het Londen meer gegund. Maar ja, Londen is twee keer zo duur als Parijs en minder leuk.
 
Mijn ergernis is groot.
De verontwaardiging van Rutte en Dijsselbloem bleek een "zand-in-de-ogen-strooi-act." Het was allang bekend.
Dat maakt me nog kwaaier.
Nu heb ik vanaf day one dat hele Europa nooit zien zitten, maar dit is bovendien koren op de molen van SP en PVV.
 
642 miljoen euro: daar kun je drie Markthallen van neerzetten.

 
Nee, dan maar naar de gewone markt, waar ik bij Kees 40 rozen voor €5,- koop.
Te geef!

Geen opmerkingen: