27 oktober, 2014

Op bezoek

 
Er is een auto voor mij aangeschaft.
Speciaal voor Jacky, hoor ik u vol ongeloof roepen.
Ja, voor mij. Belachelijk hè.
Ik mag niet meer met Snoepy mee, want die werd zo vies en voorin was het al een zandbak.
 
Ik moet nu achterin een soort koekblik.
Een Peutje 107.
 
We gingen naar Tommy, die 14 maanden ouder is dan ik.
Maar wat is Tommy nou eigenlijk van mij?
Zijn baasje is de zoon van mijn baasje, dus die zijn wel familie. Nou ja, het maakt ook niet echt uit, ik ben dol op Tommy.
 
Maar in de auto was het even niet zo fijn.
Het baasje en het vrouwtje kregen ruzie toen we heel lang stil moesten staan.
´Zie je wel.................´
Nee, ik zag niks.


En toen waren we in het huis van Tommy en gingen we spelen.
Het ging eigenlijk maar om twee dingen; de mand en het houten bot.
En daar zijn we uren mee aan de gang geweest.
Leuk joh!



 
Filmpje 2

 
Toen we in de bench van Tommy moesten vond ik dat niet leuk. Dus ging ik piepen, maar toen werd het vrouwtje boos.
Nou, toen ging Tommy mij likken en zeggen dat hij mij wel lief vond.
Nou, okee dan.

 
De baas van Tommy dacht dat hij ook even de hond kon uithangen.
Belachelijk natuurlijk.
We lieten hem dan ook niet toe in de mand. Kijk ´m daar nou met z´n speeltje zitten.

 
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat het AAN is.
 
 
Op het laatst gingen we nog even doktertje spelen.
Tommy vond dat heel prettig. Voor zover ik er met mijn 6 maanden verstand van heb zag het er allemaal gezond uit.
En toen gingen we weer naar huis.
 
Ik zakte in onze lift als een pudding in elkaar.
En vannacht heb ik heerlijk over Tommy gedroomd.

 
 

1 opmerking:

Jacqueline zei

Alle verhaaltjes en foto,s verzamelen, dat kan een heel leuk boekje worden op den duur.
Groet, Jacqueline G.