16 oktober, 2014

Loungen



Eigenlijk schaam ik me een beetje.
Waar heb ik dit heerlijke kussen aan verdiend?

Het vrouwtje wilde mij gisteravond om 1 uur uitlaten.
Toen ze de riem pakte zat ik te poepen.........in de kamer.

Om 6 uur heb ik het baasje wakker gepiept.
Ik moest weer.
Met de lantaarn in de ene hand probeerde hij mijn dunne darminhoud op te rapen en liet toen even de riem los.

Tja.........................

Her en der snoepte ik een een slakje en een takje.

Baasje was in paniek en ik heb hem even in die angst gelaten.
Hahaha, hij deed het bijna in zijn broek.
Hij kon mij niet vinden, maar ik hem wel.

Om half acht moest ik weer.

En om half tien nog eens.

Ja, ik weet de mensen uit te putten.
Ze zullen weten wat ze in huis gehaald hebben.

Wel jammer dat ik nu geen lekkere vleesjes meer krijg.

Maar ik mag wel loungen en dat maakt veel goed.


Geen opmerkingen: