19 oktober, 2014

Zondagse wandeling

 
Vannacht liet het vrouwtje me uit nadat ik had aangegeven dat er iets dwars zat.
Ze dacht de zaklantaarn niet nodig te hebben en deed mij de riem, die wel erg los aanvoelde, om.
 
Toen ze de poort opendeed liep ik naar buiten.
Toen hoorde ik haar hoge stemmetje die ze opzet wanneer ze me lief vindt:
'Jacky Jacky, schatje kom. Kom bij 't vrouwtje Jacky Kom!!'
 
Juist ja, ik was los.
Natuurlijk had ik voor de konijnen kunnen kiezen en in het donker kunnen verdwijnen.
 
Maar ik koos voor mijn vrouwtje.
Meteen.
Goh, wat vond ze me lief.
 
Er staat ook wel veel tegenover, hoor!
 
Wat ben ik een geluksvogel, of liever een gelukshond.
Nadat we afgelopen week iedere dag naar het strand zijn geweest, waar het vanwege de herfstvakantie erg druk is , zijn we vandaag in het natuurreservaat bij de Schelphoek gaan wandelen.
 
Ohhh, wat mooi en wat heerlijk is het daar...en praktisch om de hoek.



 
U kunt wel raden wat er in dat zakje zit.
 
 
  
Ik ben een blije hond.
 
Wandeling
*********

1 opmerking:

Annemieke zei

Deze geweldige dochter van Wannes is wel een super geluksteckel....heerlijk om te zien en te lezen.
Knuffel voor Jacky xxx