01 oktober, 2014

stommerIK

 
Even wat naar de berging brengen.
In de lift slaat het me aan alle kanten uit: verkeerde sleutelbos meegenomen.
 
Nou ja...........wel de goede sleutels van/voor de berging, maar mijn huis kan ik niet meer in.
Daar sta ik. Met twee tuinstoelen, een ventilator en de kleine sleutelbos.
Geen mobieltje, niets.
 
Ik ga meteen naar de huismeester.
Die is in gesprek met de glazenwasser.
Hij heeft net zijn boeltje ingepakt en staat op het punt van vertrekken.
 
"Ik help u wel even. Heeft u een raam of balkondeur openstaan?"
Godzijdank staat alles open.
 
Hij vraagt keurig toestemming, want wat hij gaat doen mag eigenlijk niet. Ik geef hem hoogstpersoonlijk toestemming en hij gaat het dak op om zijn bakkie weer uit te pakken en naar de andere kant van het gebouw te vervoeren.
 
Tien minuten later gaat mijn voordeur open.
*****

Geen opmerkingen: