05 februari, 2017

Keukenloper


Keukenloper verwijst niet naar Donald Trump, over wie ik iedere dag zou kunnen -en willen bloggen.
Maar ik heb mijzelf op rantsoen gezet.

Toch even dit:
Zou hij, Donald Trump dus, ooit in een keuken gestaan hebben?
Zou hij een ei kunnen koken, the people's president?

Toen ik vanmorgen mijn haar stond te föhnen vroeg ik mij af of hij, Donald Trump dus, zelf zijn haar in the wave kamt.
Ik denk het niet.

Goed. Terug naar het onderwerp.

Keukenloper.
Mijn buurvrouw kwam met de tip toen ik klaagde over beschadigingen in de vloer waar (alleen) ik me mateloos aan erger.

Onze technische hulp had gekeken of we dat deel van het laminaat konden vervangen, maar dan moest toch alles eruit.
Daar hebben we op dit moment geen zin in.

Dus volgde ik de raad van de buurvrouw op en kochten we gisteren bij Leen Bakker een keukenloper.

Manlief is er ook blij mee.
Hij kan nu met een gerust hart de afwasmachine leeghalen zonder zich zorgen te maken over druppels die op de vloer vallen.


En Jacky heeft er weer een plekje bij.
Haar zesde inmiddels.
Zij houdt de keukenloper schoon.

Geen opmerkingen: